torsdag 24 januari 2008

Lata dagar och harmoni!

Nu har vi varit hemma i ett dygn.. Ett dygn som har varit helt perfekt.. Melker mår som en prins.. Inget gnällande alls. I natt så låg vi alla tre i sängen och snarkade som små grisar. Han sover jättemycket och idag vaknade vi halv tolv! Både Linda och jag är helt utvilade så att man nästa skäms!

Ja just ja... Han har kissat på mig men jag hann faktiskt fånga strålen med handen!
Tänk om Melker fortsätter att vara så harmonisk.. Vilken dröm!

Glömde nämna.. Kameran jag har köpt är en Canon EOS 400D. Räkna med att det blir mkt bilder framöver!






1 kommentar:

Anonym sa...

så fort jag ser honom och er så börjar jag gråta, han är ju så fantastiskt vacker och söt. Njut av den här tiden för jag lovar er den kommer aldrig igen, första barnet är något alldeles speciellt och tjofs säger det bara så är det en halv jobbig ettåring som kastar mat runt väggarna, Njuuuuuuuuuuut!!
Från en 3 barnsmor!