lördag 20 april 2013

Snart så..

Oj, det är fortfarande folk som besöker den här bloggen trots att den varit passiv i nästan två år. Det kanske fortfarande finns ett litet intresse att veta vad som har hänt i mitt liv ändå.
Jag funderar om jag ska fortsätta där sista inlägget slutade men då blir det mycket att ta igen och framförallt att minnas. Jag får fundera på det.. Jag är ju inte längre turnerande musiker så inläggen kommer inte att handla om det livet. Men det händer ju andra saker i mitt liv som kan vara intressant att läsa om.

Nåväl, jag sätter mig på funderarbänken och återkommer när strategin är klar.. På återseende.

/P-O

2 kommentarer:

*LillaVi* sa...

Kul att se ett inlägg från dej igen =) ja hoppas du bloggar lite mer =))

P-O Sedin sa...

Tack Lilla vi.. Ska göra mitt bästa!