lördag 26 januari 2008

En händelserik lördag...

Lördagen började tidigt kl 9 med att moster Ullrika kom på besök medans dottern Alice var på konståkningsträning. Efter att Ullrika hade åkt så fck vi besök av mina föräldrar.. dvs farmor och farfar och fabror Magnus.

Eter deras besök så tog vi bilen till Lindas farbror Sven-Erik som fyllde 60 år. Hela tjocka släkten var där och vi fick kanongod mat och dryck!

Senare på kvällen åkte jag in till stan och såg bandet Nasareth med mina gamla spelkamrater Alex och Patrik. Är grymt imponerad över hur bra dem faktiskt var.. Vilken trasig röst.. helt underbart! Men framförallt jäkligt nice att ta en öl och en grogg med the boys!

Pratade med Fredrik i hinken i fredags och det är galet ös i Åre och alla älskar oss.. Ett sting av längtan att vara där och få uppleva kommer över mig.. lite ego sådär men det är ju därför jag är musiker.. bekräftelsebegäret är nog starkare hos oss musiker/artister än ni andra ickemusiker. Men jag väljer ju Melker vilken dag som helst!

Naveln håller på att lossna nu.. någon dag till bara så är den borta. I morse så tog vi ett bad oxå.. med blandade reaktioner från Melkers sida.. Vår katt simon är nog mer intresserad av vattnet än Melker än så länge!










Ända sedan Melker föddes så har det varit soligt varje dag.. Säkert bara en slump, jag vet.. men jag vill gärna tro att det är något större och mäktigare bakom det hela.












Några bilder från mysstunden i sängen...

Två söner och en mamma.

Inga kommentarer: