lördag 12 januari 2008

6 dagar kvar..

Ja nu är det bara 6 dagar kvar till den beräknade nedkomsten av barnet.. Vi var hos barnmorskan igår och alla värden på Linda var kanon.. Men när hon skulle kolla om barnet låg rätt så blev hon tveksam för hon kunde inte känna om barnet låg med rumpan uppåt eller tvärtom. Så,vi fick omgående tid för ett ultraljud upp på sjukhuset. Väl där så fick vi bekräftat att barnet låg helt rätt men att huvudet inte hade fixerat ännu.

Jag säger som Linda, att nu gör det absolut ingenting om barnet beslutar sig för att komma ut... Jag känner mig absolut redo att snusa på min unge :-)

Har lite köpångest.. har varit sugen på att köpa en digital systemkamera väldigt länge.. över ett år.. jag har en systemkamera men en som använder vanlig film.. och den använder jag aldrig numera.. samtidigt så är det mycket pengar för man vill ju ha objektiv oxå för det objektiv som ev följer med brukar sällan vara speciellt bra. Lutar åt en Canon eos 400D... Men vi får se..

I kväll så skall vi åka in till stan och se revy. Det skall bli kul för jag har aldrig sett Nolatoksrevyn tidigare och detta trots att man känner halva ensemblen. Ja man borde skämmas!

Nä nu måste jag laga mat.. Tacos!! Mums!

Inga kommentarer: