måndag 21 januari 2008

En rockstjärna är född..


Mina tankar är alldeles för många och med miljoner intryck som inte går att återge med ord.. Det enda som jag kan säga nu är att min nya idol är min Linda.. Så stark, trygg och mild och ingen i världen är bättre än hon.

Vår son Melker är det vackraste jag har sett.. Tårarna bara rullar nerför mina kinder då jag ser honom. Lägger ut några bilder för nu har jag slut på ord.. Eller rättare sagt, jag finner inga som räcker till för att beskriva den otroliga lycka och känsla jag känner.

Tv. Melker ca 9 min gammal.

Namn Melker, Nils, Jonas Sedin
Längd 52
Vikt 3710


































11 kommentarer:

Anonym sa...

Stort GRATTIS!! Och du, njut aldrig med måtta.

Anonym sa...

Som vi har väntat...o väntat...o väntat...ÄNTLIGEN !!!
Och det är ju helt otroligt vad söt Melker är !!! Och jag som inte brukar tycka de små grönsakerna är vidare värst...men han ser ju liksom inte så ny ut utan mer vuxen...ja, det kanske var att ta i men liksom äldre...nej det lät oxå fel...ah, va fan, ni vet vad jag menar.
Bara så du vet, Linda är min idol oxå. Marie o Amanda kan slänga sig i väggen :)
Linda är så modig o cool o snygg så det finns inte. När vi ses nästa gång kommer jag att ha 1000 frågor så jag tar med halstabletter :)...jaja, o kanske nån litet grej t Melker...och jajaja, kanske nån liten grej till världens coolaste pappa oxå :)
Enjoy det lilla knytet !!!

Anonym sa...

Hahaha, det var första gången jag la in en kommentar på en blogg. Och på 5:e försöket lyckades jag !I am a master mechanic !!!

Anonym sa...

GRATTIS!!! världen kan alldrig få för många rockmusiker..

Olov&Rosita

Sara the Person sa...

Gudars vilken PUDDING han är! Återigen stort grattis! och massa kramar till er alla!

Anonym sa...

Han är ju bar så söt mosters lilla älskling. Fina namn har han fått också. Jag tror nog att Nils var lite stolt att Melker fick samma namn som honom. Melkers kusiner (Nils och Alice), moster och morbror längtar tills vi får träffa dig. Alice undrade om det var länge tills vi skulle åka till Stockholm och se Iron Maiden för då skulle hon ju få vara barnvakt, eller var det familjen Sedin/Gidlund som skulle vara barnvakt till våra barn!? PS anonym ni vet väl att aldrig stavas aldrig med två l.

Anonym sa...

Grattis brossan och linda: ) Vilken söt unge ni har fått!! Ja hoppas man får se lilla melker snart!

Anonym sa...

Grattis Grattis Grattis!!! Helvete va roligt, En Melker ÅÅÅ så söt han är!! Helt ny, utan tattos...än på ett tag alla fall... Ja rå om er och stressa inte hem, njut av lugnet på BB.

/Gunnar & Helena

Anonym sa...

Jag håller med , vilken otroligt snygg bebis, han är ju så söt så man bllir aldeles tårögd när man ser honom, nu har ju jag sett honom på riktigt också, pilutta alla andra, en rockbebis måste få rockkläder levererade på BB, så är det bara och dom är levererade. Hoppas på nån bild snart. Puss på er/ Fru Forsberg!

Anonym sa...

GRATTIS!!! Shit vad roligt för dig! Antar att livet är frid och fröjd nu ;)

Anonym sa...

Stort grattis till prins Melker af Norrvåge!! Söt som socker! Hälsningar Ann-Sofie och Emanuel, Dick och Helena