söndag 6 januari 2008

Hon är så söt...

Sitter som ett vrak i soffan... förkyld och ynklig som bara en riktig karl kan vara. Kände att en förkylning låg och lurade och gjorde ett tappert försök att bota den med en halvliter whiskey tillsammans med min svärfar... Det var kul men fungerade inte så bra.. Nåväl.. det går väl över som allt annat.


Pratade med vår trumis Fredrik i fredags och det fungerar jättebra med min vikarie Matte.. skönt.. det trista var dock att båtspelningen mest kunde liknas med ett fängelse.. då de inte ens fick gå till tax freen och handla en tidning eller vistas i samma utrymme på båten som passagerarna! Mycket märkligt.. Nåväl.. skönt att slippa den frustrationen och tristessen.


Bäbisen rullar runt som bara den nu... För nu antar jag att det börjar bli riktigt trångt där inne.. och för första gången handlade jag och Linda saker till bäbisen.. några nappar och en termometer för badvatten. Linda tycker att det inte skulle göra något om han/hon ville komma ut nu.. och jag kan väl bara hålla med.. jag är ju så jävla nyfiken på att se vilket kön det blir..

Linda är säker på en pojke och det är jag med.. men praktiskt taget alla tror det blir en flicka.. En flicka vore ju så mycket lugnare i början.. men det har ju sina nackdelar när de hamnar i puberteten och de börjar umgås med mopedkillar som luktar avgaser och bara kan säga ord som.. - Öhh ... Baaahh... Snus.. folköl.. knulla.. Usssshhh!!!!!!!! Gissa om pappa P-O kommer att skrämma slag på eventuella pojkvänner långt in i det sista!


Vi har precis slängt in en mucho grande pie nu.. med massa goa saker.. skall bli gött trots min manliga förkylning.. men först postar jag en bild på Linda.. Hon är så söt :-)

Inga kommentarer: