onsdag 9 januari 2008

En händig man...

Har kommit hem från ett möte med schlagerbandet.. Vi planerar inför nästa show den 1:a Mars.. Gästartisten blir Roger Pontare.. kommer att bli kul! Förra gången var en succé och då hade vi Jan Johansen som för övrigt är en kanonbra kille både socialt och musikaliskt.

Har nyss beställt en torkarmotor på skroten till min nya bil.. Den förra hade rostat ihop totalt och fungerade inte. Jag vet att många hatar att meka med bilar.. men jag gillar det.. Gå ut till garaget.. slå på radion och värmen.
Jag tycker det är roligt att lösa problem och fixa ordning på saker.. svetsa och skruva.. Det är lugnande på ngt vis.. lite som att köra hoj.. man rensar bort saker från skallen och man får koncentrera sig på en sak..

Tror jag måste ut i garaget nu!

Inga kommentarer: