onsdag 28 maj 2008

Trafikfara

Ikväll så åkte vi till Melkers kusin Nils som fyllde fem år.. Bilden är tagen med mobiltelefonen och den säger faktiskt det mesta hur det är att köra bil och ha Melker bredvid sig. Det är ju hur svårt som helst att koncentrera sig på själva körningen när ens första barn på strax över fyra månader ler och strålar som en sol åt en så fort man tittar dit.. Livsfarligt. Samtidigt så får man ju dåligt samvete om man inte besvarar hans beundrande blickar.. Fy för den lede..


Skall surfa efter skygglappar på blocket nu... Vi hörs!

2 kommentarer:

Kent sa...

Tjena P-O!

Ett tag sedan vi sågs nu. Såg länken till din blogg på Pink Hinks hemsida och har läst den en tid. Otroligt kul läsning och jag blir alldeles rörd över hur lycklig och harmonisk jag upplever att du är med Melker och Linda och livet i övrigt. Blir själv så otroligt inspirerad att jag överväger med Åsa att tillverka några fler:-). Får också bekräftat det jag kände och upplevde när vi gjorde Europe tillsammans att det är mycket kärlek i den mannen! Got nothing but love for u man! Bästa hälsningar till dig och din familj. "Joey" Ps. Tack för boktipsen förresten! Har ett tips till dig också och det är Axl Rose alldeles nyutkomna biografi. Köpte den i förra veckan på Arlanda och då hade de nyss fått in den. Ds

P-O Sedin sa...

Tack min vän för de varma orden. Klart du skall skaffa flera kids.. Vi behöver fler bra sångare!! Ja du har helt rätt att det är på tok för länge sedan vi sågs. Men jag har planer för en hårdrocks fest hemma hos oss.. med barbecue, pool, hårdrock och beer nu i sommar.. tänkte då bjuda in en bunt med sköna människor.. däribland er :-) Mer info later.

Skall absolut kolla in Axl bion!!