torsdag 22 maj 2008

Engagera dig!

Verkar som det är otroligt svårt att få folk att kommentera i den här bloggen.. Kanske finns det ingen som har en åsikt om det jag skriver. Eller så kanske ni som läser bloggen inte vet hur man gör när man kommenterar..
Då det är runt 30 stycken per dag som besöker bloggen kan jag tycka att det är rätt märkligt att ingen av dessa trettio har någon som helst åsikt om det man läser här. Men jag kanske borde provocera mera... ställa moralen mot väggen.. skrika och svära.. spreta, spotta och fräsa så ni blir förbannade!? För det är jag jävligt bra på!

Vi får se hur jag gör.. Nu skall jag ta en promenad med Melker ner till stranden. Lite pappa och son tid.

ps. Till vänster finns en undersökning att medverka i.. men det kräver minst en knapptryckning.. Nääee jag e int bitter. ds

1 kommentar:

Anonym sa...

För det första så är det skandal att det fortfarande står på vem är P-o att du bor i ett hus med Linda och eran katt och att ni väntar barn i Januari, skämmes tamifan. Pojken, den bedårande som för övrigt föddes på min födelsedag är ju faktiskt 4 månader och borde finnas med på beskrivningen om vem är P-O. För det andra, vem vågar argumentera mot en sån arg person som du med så starka åsikter:) ett tu tre får man ju ett bit i nacken...:)