tisdag 27 maj 2008

Motorcyklar, sol och joller.

Tog sovmorgon i morse och vaknade upp med min son jollrandes vid mig i sängen. Det är en najs start på dagen!

Hade ett möte kl 13 så jag tog motorcykeln in till staden.. Helt underbart... bra väder och ja helt perfekt. Det är egentligen den riktigt första dagen som har varit tillräckligt varm för att det skall vara njutbart att köra hoj.






Och nu sitter jag hemma på uteplatsen och tittar ut mot havet och på vår pool som faktiskt ser riktigt lovande ut.. Algerna har vi lyckats ta kål på och nu är det dags för resterande kemikalier.

Ikväll så har jag och linda ordnat så att farmor kommer hit så att båda Linda och jag kan dra en rejäl tur med våra hojar. Ska bli kul att få köra ihop igen :-)
Nä dags att förbereda grillen!

Inga kommentarer: