måndag 26 maj 2008

Måndag...

Söndagen blev som ett enda stort töcken.. När man kommer hem kl 6 på söndagmorgonen och sedan sover 6 timmar så blir det lite kaos kropens rytm.
Trots det så lyckades jag klippa gräsmattan (Premiär!) och Linda var duktig och tvättade sin bil.

Sitter på sliperiet nu och jobbar men på lunchen blir med Nate och Melker. Linda skall till tandläkaren så jag tar hand om Melker då. Äntligen så börjar det bli lite värme så man pallar med att vara ute.

I eftermiddag så skall jag besöka museét som bygger om för fullt inför Star Wars utställningen.
Jag skall pusha för den utställningen på Kultur och Fritids hemsida så jag vill ha mera kött på benen innan jag lägger mina magiska händer på det.
Skall bli ballt att se museét.. skulle gissa att det är åtminstone 5 år sedan sist.

Inga kommentarer: