lördag 22 mars 2008

Ordningen återställd

Äntligen så fick vi en "normal" after ski.. folket sjöng med och dansade.. om en riktig after ski skall vara. Skönt att få ordningen återställd. Idag var det mest barnfamiljer.. skulle gissa en snittålder på 40 år.. vilket är märkligt då det var mycket yngre publik de tidigare dagarna men då sämre ös.
Märkligt.



Ikväll så spelar vi för sittande gäster i resturangen.. Vi går runt med instrumenten och folk får önska låtar. skulle gissa att vi är klara innan 23.. sedan så är det bara en efter ski på söndagen, därefter så åker vi hem. Börjar sakna min son ganska rejält vid det här laget även om det har gått bättre än vad jag hade trott. Linda skickar mms på Melker där han ler och ser helt underbart söt ut... Mmm nu vill jag snusa på honom!


nä nu skall jag göra mig i ordning inför kvällen gig..



Inga kommentarer: