måndag 10 mars 2008

Guldstjärna.

Jag har varit så jäkla produktiv idag.. Fixat och mekat med scenljuset till bandet. Fixat ordning mitt pedalbord efter att ha varit helt kasst i flera år. Hämtat massa saker hos morsan och farsan.. Vi skall bygga om i badrummet så jag har hämtat material för det hela. Monterat ihop en spjälsäng åt Melker då hans nuvarande säng har blivit för liten.
Så egentligen har jag varit i garaget sedan 13 i dag..
Melker och Linda tittade in vid 20 tiden.. Melker spydde på Linda och somnade.. Hmm säger kanske en del hur kul han tyckte det var.

Har mycket jobb på firman.. men roliga sådana, så jag längtar faktiskt tills morgonen när jag får sätta mig vid datorn med en espresso bredvid mig och redo att vara kreativ.

Nu skall jag slänga mig i sängen.. lyssna på Melkers andetag och fortsätta att läsa Anthony Keidis självbiografi "Scar tissue" som är sketabra!

Inga kommentarer: