torsdag 13 mars 2008

Jag är så duktig..

Den här veckan har varit så bra.. produktiv och kreativ är två ord som summerar den hittills gångna veckan..
Jag, min far och min minsta bror Magnus har byggt om i badrummet.. blev riktigt bra faktisk.
Nu är nämligen alla maskiner (tvätt och torktumlare) på en bänkskiva i arbetshöjd och inte nog med det så fixade vi massa utrymmen undertill och en garderob... Helt perfekt!
Linda och Melker har varit hos Magnus och Malin för att se Modo Hockey på tv:n.. tydligen sög matchen.. Oh well.

Själv slog jag två flugor i en smäll.. Satte mig på träningscykeln, smackade på en text på cykeln och på med MP3 spelaren på max volym för jag håller på att lära mig en ny låt.. The Human League´s - Dont you want me. Man blir lätt knäpp i huvudet att höra den låten ca 15 ggr i rad samtidigt som man cyklar så att svetten sprutar.. 1 mil blev det iaf.. Fan vad duktig man är.



I morgon gör jag två spelningar samma kväll.. ett företagsgig och sedan Olearys och på lördag en privatfest..
Jan Johansen är i stan då oxå och rätt som det är så möts vi upp under kvällen och skrattar åt hans medverkan i - Du är vad du äter.

Nu ska jag dricka en kopp te och sedan sova sött.

Inga kommentarer: