torsdag 6 mars 2008

Mekning och kreativt skapande.

Jag nästan skäms för att jag inte hinner skriva i bloggen.. Så vad upptar min tid då? Ja en massa jobb.. Har fixat bromsarna på bilen, fräst ur ett bromsfäste till motorcykeln (jätteintressant va.. tjejjer!) gjort en hemsida till Schlageryran och slutligen varit med familjen!

Melker växer.. nu väger han 5,2 kg.. han är med på ett helt annat sätt nu.. med ögonen och kroppen. Mycket stabil i nacken och han vill gärna stå upp när man håller han runt magen. Hjälp det går för fort!!! Jag hinner inte med själv.. Dock så verkar han vara inne i en växtperiod eller nåt.. för nu sover han inte hela natten längre.. utan vaknar vid 3 och äter.. sover nån timme.. upp igen.. och inte förrän vid 10 så verkar han vilja varva ner riktigt och sova en längre stund.. dessutom lite magknip. Dock låååångt från kolik. Vi har ju varit otroligt bortskämda med Melker då han har sovit nästan tolv timmar i sträck.

I morgon så ska jag tattuera mig.. fortsätta på armen. Har egentligen inte råd men jag känner att jag måste ta mig råd att göra det.. har gått alldeles för lång tid sen sist och jag behöver få meditera under nålen och koncentrera mig på smärtan och bli upplyst av min tattuerare Matti.
Matti är som en sagofarbror med massor av ideér och varje gång man träffas så har han massor med saker att berätta. Jag hoppas verkligen att hans dokumentär SUMI visas i tv.. Gå in på hans hemsida och klicka på "projekts" så hittar du en trailer av dokumentären.

Nä nu skall jag iväg på ett möte, tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du någon adress till Stormvinds hemsida...?

P-O Sedin sa...

Ingen adress än så länge. Vi väntar på att köpa en .se adress.
Jag postar info så fort den är ute!