tisdag 21 oktober 2008

PC=Bajs

Som rubriken antyder.. Har till slut tröttnat på alla jäkla problem som en pc dator dras med..
En pc är bra i början av sitt liv... men ju mer du använder den och uppdaterar den desto slöare blir den för att till slut börja jävlas.. hänga sig.. och fucka upp.
Efter att ha haft med datorer att göra sedan 80 talet så har jag börjat snegla på Mac.. Visst de är lite dyrare men i gengällt så får du en vacker dator som du faktiskt kan visa upp och som fungerar.. även efter några år.
Att dessutom dess operativsystem är en miljard gånger lättare att använda och mer logiskt än Windows gör att valet blir mycket enkelt.
Jag är trött på att behöva finna mig i att en dator krashar och jävlas bara för att den är något år gammal. Så nu har jag bestämt mig.. snart köper jag mig en Mac! PC´n kan dra åt helvete!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt, har precis tagit det steget med! har inte ångrat mig 1 sekund"