tisdag 28 oktober 2008

Ny look..

Tyckte det var dags att ändra på utssendet på min blogg.. Den har ju hängt med sedan december förra året. Blev det bättre? Lite mysigare tycker jag iaf att den är.

Hade några möten i morse och efter det så begav jag mig ut på stan och snön föll sakta ner.. Jag har en hatkärlek till snö och vintern.. Det är mysigt med vinter om det blir bra med snö, men en slaskig/regning vinter är helt värdelös... Hur kul är det att genomlida en 6 månader lång höst?

Men blir det hyffsat med snö och det inte är tokkallt så är det mysigt.. Speciellt när man värmer på ett vildmarksbad så det ryker och med en god drink i näven... Ahhh... Det är planen på fredag med Easy Kit.. lite käk och vildmarksbad.

Har köpt ett stativ till kameran och en fjärrutlösare så jag kan ta foton med lång slutartid.. ska bli kul att exprimentera lite i höstmörkret med det.

Inga kommentarer: