tisdag 2 september 2008

Många frågor blir det..

Har varit sååå produktiv och företagsam idag.. Fem möten dvs hela dagen i massa möten.. men det ger en jävla massa jobb.. Tre hemsidor, plus en hel del jobb med kultur och fritids webb.
Allt det är ju bra.. problemet är bara.. när skall jag ha tiden att göra allt nu när Linda har börjat att arbeta? Tisdagar och halva torsdag och fredag är Linda hemma.. fast fredagar är ju i regel alltid körda då jag till 99 procent chans sitter i bussen på väg till en spelning..
så egentligen har vi tisdag och torsdag eftermiddag att jobba på.. om vi inte räknar in alla kvällar efter kl 21 förstås.. Nämde jag att samtliga projekt borde vara klara helst igår?

Följfrågan: När ska man få en normalt liv som alla andra? dvs att få vara ledig 2 dagar i veckan som normala människor? För egentligen så kan det ju inte vara sunt att ha tre jobb samtidigt som man är förälder?

Är fortfarande löjligt nojjig över allt flygande i morgon och på torsdag.. Åhhh vad less jag blir på mig själv. Ska dra in massa dödsmetal i mp3-spelaren och köra den på max när jag sitter i planet.. det borde ju få tankarna på andra saker..eller?

Ser att hela inlägget blev fyllt med massa frågor.. undra just om jag får några svar? ;-)

Inga kommentarer: