fredag 28 december 2007

Tre spelningar kvar!

Håller på att packa ner de sista sakerna inför resan till Hemavan där vi kommer att spela över nyårshelgen. Mina sista tre gig innan jag är pappaledig i två månader.
För säkerhets skull så tar jag egen bil dit i fall Linda skulle få värkar.
Skulle det bli allvar så är det en liten bit att åka.. runt 45 mil.. kan bli en spännande resa det!

Skall bli så jävla skönt att slippa massa åttaganden och bara koncentrera sig på barnet och förlossningen.. att inte behöva dra iväg på spelningar och känna oron att hinna till sjukhuset i tid... för jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag missade livets största mirakel som jag själv varit delaktigt i.

Verkar som om Hemavan äntligen fått lite snö oxå.. vore ju lite tist att stå och spela after ski med gröna slalombackar!

Nä nu måste jag fortsätta packa!

1 kommentar:

Erika, Rallykantor sa...

Hallå där 65-åringen!! När det är dax så kom bara ihåg att andas, så löser det sig... Ut kommer den alltid, och KÖÖÖÖÖR försiktigt om det blir att åka från Hemavan!! Hälsa din vackra gravida fru oxå :o)

RallyErika