tisdag 13 oktober 2009

Lite nytt..

Har installerat en besöksräknare samt lite statistik på bloggen och det är rätt kul info man får fram.. Tydligen så är det många i Malmö som är inne på bloggen!? Där har vi knappt varit och lirat.. Men alla ni i Malmö.. Kul att ni är här och läser!

Har vänt på dygnet fullständigt efter Cinderella. Sista gången jag kollade på klockan så var den 4 på morgonen och då hade jag inte somnat. Sedan så vaknade Melker vid fem.. Gick då och la mig i hans rum och somnade om och vaknade sedan en gång i timmen av att Melker var less och ville kliva upp. Han tar tutten och slår den på spjälsängen och skriker - Pappa, yeah yeah!!
Att pappan inte var så pigg spelade ingen roll. Det är nackdelen med det här yrket.. Att man lever två helt skilda liv och när man börjar komma upp i gubbåren så blir det allt tyngre att ställa om kroppen.

Nåväl, jag överlever. Fick just reda på att vi skall lira med Jessica Andersson i November. Det kan ju bli kul. Har inte så bra koll på hennes låtar men hon sjunger ju bra och det blir säkert ett roligt gig.

Nä dags att försöka äta lunch.

2 kommentarer:

Petter & Sara sa...

Ja det där med att vända dygnet tallbaka när man kommer hem efter gig. Puh...hälsa Jessica dårå. Tyvärr ses det ju ut som att jag ska splea med nåt annat band...fan...

/Dulariz

P-O Sedin sa...

Will do!
Skall du lira på Cinderella eller Galaxy? Tycker det är på tiden att vi kör en sväng på Cinderella!