måndag 28 september 2009

En ny början..

Dagen började bra.. 1500 kr i fortkörningsböter. 98 km/h på 90 väg.. Jävligt men slår man ett snitt på alla fortkörningar man har gjort genom tiderna så kom jag väl billigt undan. Positiv tänkande, det vinner man på.

Har äntligen fått tiden och pengar över till att börja på min andra arms tatuering. Att tatuera sig hos Horimatsu är en upplevelse på många plan. Nu menar jag inte smärtan och tatuering som sådan för den är sekundär, utan det jag menar är upplysningen, samtalen och insikten som Horimatsu bistår med.
Trevliga samtal, analyser och förtroende som blandas med den personliga smärtan.. En udda men på något sätt en förlösande känsla som hänger sig kvar i kroppen länge och som ger ro.
Flummigt? Ja lite kanske.. Men det är svårt att beskriva det på något annat sätt.
Lite bilder..





2 kommentarer:

Petter & Sara sa...

Faaan vad häftigt!! Jag vill oxå ju, det ser helt fantastiskt ut! kan bara säga GRATTIS!

P-O Sedin sa...

Ja det kommer att bli riktigt najs när hela armen är klar inklusive bröstet. E inte en sån snåljävel utan boka en tid nu så du blir fiiiin! Alla grymma gig med Hinken måste ju ha gett flera lastbilar med flis ;-)