måndag 7 september 2009

Det bortglömda tillskottet..

Jag har ju helt och hållet glömt bort att skriva om vårt senaste tillskott i familjen. Linda hade en önskan om vi skule få en dotter att hon skulle heta Sally.. Jag ställde mig direkt på tvären.. Det enda som som ekar i mitt huvud när jag hör det namnet är "Ride Sally ride.." från den lagomt uttjatade låten Mustang Sally. Men när min moster kom och visade sina nya kattungar så var vi tvugna att bara ha den här donnan.. Som Linda fick döpa till Sally.. Sådärja.. Då var det namnet struket från framtida dotterlistan. Det gäller att vara smart :-)

Men visst är hon söt? Simon var sådär lagomt nöjd de första dagarna men nu har de kul ihop.. Sally bråkar/leker konstant med honom och jag tror faktiskt att Simon tycker det är lite kul även om han blir duktigt trött på henne ibland.

Inga kommentarer: