torsdag 26 mars 2009

rep och sånt

Ikväll skall vi repa in lite nytt.. Det blir en varierad låthög.. Nothing Else Matters med Metalica.. Lilli & Sussi´s melodifestivalbidrag, Heat - 1000 miles, samt ett Iron Maiden medley. Jag är fortfarande snorig och min röst låter ungefär som get utan vibrato... eller Chandler Bings fd flickvän Janice.

Vi spelar i borgafjäll fredag och lördag.. både after ski och kväll. Hoppas på bra väder så kan man få relaxa i en snödriva med solen i ansiktet.. och kanske en öl..eller två.

Har lagt ut min hoj på blocket nu.. Hjälp.. tänk om den blir såld!


Nä skall laga mat nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! I love Lili & Susies schlagerlåt - den är grymt bra! :) Linda å jag ska "skakka rompa" till den hela sommaren, hälsa det!
Ha de så gott å pussa sonen från mig! Kram L8