torsdag 19 mars 2009

Bilder och snuva..


Fy fan samt bläää.... Hostar så man nästan kräks och jag gissar på att jag har ca 2,3 liter snor i bihålorna och 2-3 matskedar vax i öronen för jag varken hör eller kan snyta ut snoret.. det kommer nytt hela tiden.. Ungefär som pojken med guldbyxorna.. fast det kommer snor istället för pengar. Kan man sälja snor?

Postar lite bilder på Melker och hur snön sakta smälter bort.. Även om det kommer att ta ett bra tag innan det är helt borta. Vilket påminner mig om att snart slänga ut annons på våra hojar.


Är lite kluven.. älskar ju verkligen min hoj men då melker fortfarande är så liten så kan vi inte umgås hela familjen på våra två hjul. Så tanken har varit attt köpa en day cruiser... en båt alltså.. Då vi bor så nära havet och har tillgång till båtplats så är det ju en kalasidé.. då kan hela familjen vara med. Men vi får se..

Är det inte världens vackraste pojke!?

1 kommentar:

Petter & Sara sa...

Visst är dom vackra dom små liven. Här är det strålande solsken och typ 10 grader så jag ska hämta dotter med kompis i skolan strax och gå på utflykt. Hoppas ni blir friska snart.../Skin Gow