måndag 19 januari 2009

Rapport från Åre

Ja då har vi spelat två afterski här i Åre.. Fantastiskt kul som alltid.. ett jävla drag och bara så där härlig stämmning.. Allt vi spelar funkar.. Underbart!

Vår käcka video sprider sig som en löpeld både på Facebook och Youtube vilket är kul.. Sprid den du med till dina vänner :-)

Hur är det här då.. jo vi fick faktiskt var sitt dubbelrum vilket är sååå najs.. Inte för att det är ett problem att dela rum men det är skönt att ha lite privatliv då vi skall vara här i fjorton dagar. Rummen är kanonbra.. det enda minuset är att det inte är toalett på rummen utan man måste ut till korridoren (3 meter) för att göra sitt tarv och om man vill dusha.
Personalmaten är jättebra oxå.. tidigare år så har den varit rent ut sagt dålig.. Men i år är den kanon. ÄR det ngt som är viktigt för personal vilket vi inkluderas i.. så är det den enkla regeln att är magen glad så är knoppen glad.

I morgon fyller min son Melker 1 år.. Känns pissigt som fan att jag inte kan vara hemma men jag tröstar mig med att han inte kommer att minnas att jag inte är där.. Hade han varit 2-3 år så hade det känts värre. Nåväl jag kompenserar det när jag kommer hem.
Fick två böcker av Linda.. "Kloka ord om pappor" av Milly Brown samt min absoluta favorit seritecknare Jan Berglin.
Sedan så har jag fyllt min Iphone med två säsonger av den tecknade satirserien American Dad och jag måste nog erkänna att min favoritserie Simpsons får ramla ner på plats nr 2.. American Dad är så sjukt kul och galet.. Lite mer under bältet är simpsons. Utöver American Dad så har jag dragit in 17 stycken långfilmer oxå.. Så tidsfördriv kommer att finnas.. Hade oxå tänkt att hyra skidor och försöka ta mig ut i backen några gånger oxå. Och inte att förglömma.. Jobba lite..

Nä, nu är det middag... bye!

Inga kommentarer: