lördag 31 januari 2009

Hemresa...

14 dagar har gått.. och 19 spelningar är gjorda.. vi har ett sista gig nere på country club kl 00.00 sedan är den här turnén avslutad. Vi har haft den kanonbra.. suverän personal och publik.. Det är få ställen som slår fjällgårdens afterski.

Familjen då.. ja.. Det jag mest funderar på är om Melker ens kommer ihåg mig.. och hur mkt som har hänt i hans utveckling.. Det har faktiskt gått mkt bättre än vad jag trodde att vara iväg så här länge från familjen.. men jag skjuter undan tankarna.. det hjälper ju inte ett skit att gå och ha ångest att man inte är hemma.. Men när melker lär sig att prata och säga - Pappa jag saknar dig... Då kommer det att bli tufft.
På måndag skall vi skola in Melker på dagis.. shit.. tiden springer iväg!!
Hur som helst det skall bli så skönt att få krama om min pojk.. och Linda med!
Måste packa klart nu.. Snart är jag hemma!!!!

Inga kommentarer: