måndag 18 augusti 2008

Mobiltelefon och bilder

Istället för att skriva ner en hel novell med vad som har hänt sedan sista inlägget (vilket vore kanske lite väl jävla överambitiöst och kanske även tråkigt) Så tänkte jag såhär.. Då mobiltelefonen oftas är med så är den ju ett perfekt redskap för att redovisa saker som har hänt sedan sista inlägget. En slags mobil bilddagbok.
Tro nu inte att jag inte kommer att skriva ngt om vad som har hänt... Men det blir senare då jag känner att jag kan skriva ngt intressant. Tack alla ni som läser och gillar det jag skriver.

























































2 kommentarer:

Anonym sa...

På bild 5, där Melker ser ut att ha rejäl dos attityd, får han ju en gratis punkfrissa av någon buske eller nåt i bakgrunden. Fin fotokonst!

Härlig förbättring med vitfärgen också. Tänk vad lite färg kan göra!

Såg Pink Hink-bussen utanför mitt kontorsfönster i förra veckan. Kom det någon publik till TC i gråvädret?

P-O Sedin sa...

Jo fin fotokonst med tanke på att det var omedvetet :-)
Jo TC lyckades nästan bli fullsatt trots vädret :-)