tisdag 8 april 2008

strul

Råkade ut för en hårddiskkrash förra veckan.. förlorade månader med jobb.. översatt till pengar så sisådär 100 000 kr.. men vad gör det om hundra år? förmodligen inte mycket.. men just nu så svider det bra..
lyckligtvis så hade jag backup på bilder av Melker.. samt en hel del jobb dock inte mina nuvarande jobb så det är bara att börja om igen..
Har sålt min kära peugeot 205.. pärlan.. som alltid startade.
Veckan som följer består av återinstallation av alla mina program så att jag kan börja om med alla jobb igen. På fredag åker jag till stockholm för att spela med Hinken på Cinderella över helgen.. bra gigs där så jag längtar faktiskt lite. Veckan därpå spelar vi i stockholm igen och på en torsdag dessutom.
Melker växer så det knakar och han är nästa hela tiden glad.. vi är grymt bortskämda. Kan bara inte tänka mig hur det vore att ha ett kolikbarn eller bara ett barn som inte vill sova på nätterna.
Nästa vecka har jag möte om mitt ev nya jobb igen.. ska bli intressant att få veta mera om tjänsten.. Måste sova nu!

1 kommentar:

kroffe sa...

Hallå P-O!

Tråkigt med hårddisk-krashen, men gratiss till Melker och att det går så bra för Pink Hink!

/kroffe