fredag 18 april 2008

Hemma igen..

Är tillbaka efter en sväng ner till sthlmsområdet.. den här gången ett företagsgig i Bålsta.Det var tredje gången på sju dagar jag åker ner till stockholm med bussen.

Har äntligen en ledig fredag och det firar jag, Linda och Melker med att göra pizza och dricka det där svindyra vinet jag köpte på båten.. mums!
På tal om båten dvs Cinderella.. När vi spelar på Cinderella så brukar våran publik från de södra delarna oxå åka med vilket är skitkul. Många av dessa människor är folk som spenderat sin semester på de ställen vi har spelat.. och i många fall på Böda Sand, Öland där vi har varit många år i rad.

Hur som helst så är dessa människor helt underbara.. som bara ett exempel så fick jag.. eller rättare sagt Melker presenter av två tjejjer.. Carina och Annika från Älmhult och jag lovade att visa en bild på hur Melker såg ut med kläderna på.. Tigerhaklappen och tiger dojjorna! Tusen tack tjejjer, ni är härliga ni!
Plopp... nu öppnar Linda vinaren.. got to go!!

Inga kommentarer: