söndag 30 november 2008

Vilken jävla helg!

Vilken helg... Melker blev intagen på sjukhuset precis som jag trodde.. Han var så uttorkad att de inte kunde ta blodprov på min lilla pojk.. de fullkomligt stack sönder honom i armarna och fötterna.. De kunde inte sätta vanligt dropp på honom men Linda fick rådet att mata honom med sockerdricka på en tesked en gång i kvarten och svarade han på det så behövdes det inte sättas in ngt dropp. Som en stor klump i magen.. så otroligt jobbigt att försöka vara normal och jobba när det ligger i bakhuvudet.. Egentligen ville jag bara gråta som ett tok men jag är rädd att om jag hade börjat så hade jag inte kunnat sluta.
Spelningen gick bra,, bra fart och min charad fungerade utom på en tjej/dam i publiken som tog mig åt sidan och frågade varför jag såg så sur ut.. och jag som tyckte att jag sken som en sol.. Jag förklarade läget för henne så hon förstod.. Även om jag tycker att jag absolut inte såg sur ut.. kan iofs varit en usel raggningsreploik oxå.. vad vet jag?
Vi träffade oxå Sigurdsson som spelar bas i Marmeladorkestern och våra kollegor i Midnight Express spelade på statt på gatan mitt emot.. de körde en jul show som kul.

Min kvällvrundades med att spy som ett svin så jag fick sova på madrassen inne på toan.. mår okej idag.. antingen så var det magsjuka eller så vaet någon form av reaktion på all oro som jag burit på hela helgen. somnade halv nio i mse efter att ha legat och våndats hela natten..

MElker skall komma hem ikväll så jag längtar redan att få krama min son..

Inga kommentarer: