tisdag 12 februari 2008

inspiration beställd...

Fick precis ett mms av Johan som tattuerar sig.. Får nästan dåligt samvete att jag inte tattuerar mig oftare.
Det blir alltid för långa break mellan varje sittning tyvärr.. mestedels beror det på att jag alltid spelar när Matti är i närheten.
Men just nu så är jag pank.. Bilen måste lagas och det måste gå före tattoos, tyvärr.










Som tröst så har jag beställt böcker på http://www.adlibris.se/ för inspiration.. Böcker är som medicin för mig och jag läser i regel tre stycken samtidigt. Vet inte varför jag läser flera samtidigt.. men jag antar att det är som med musik.. att var låt/bok väljes beroende på vilken sinnesstämmning man är i.

dessa böcker blev det iaf:

1 006084082X JEREMY, RON:RON JEREMY 151 kr
1 0061351423 SLASH:SLASH 162 kr
1 9100117870 ÖSTERGREN KLAS:FANTOMERNA - bonusbok 0 kr
1 9185697001 KIEDIS, ANTHONY:SCAR TISSUE : EN SJÄLVBI 168 kr
1 9197568473 MILLER, STEPHEN:EN SMART BLONDIN : BOKEN 179 kr


Den sista boken är en biografi om Dolly Parton.. Den skall bli riktigt intressant att läsa.


Nä... jobbet kallar.

2 kommentarer:

Ingela sa...

Jag vill också läsa Dolly Parton boken, biografier är alltid intressanta. Hoppas den är bra!!

P-O Sedin sa...

Ja numera är det nästan uteslutande biografier jag läser.. Kanske är det ett tecken på att man har ett så tråkigt liv själv? Näää det kan det väl inte vara.. Eller?