onsdag 11 juni 2008

Allting samtidigt... Det blir bäst så.

Jo så är det... allting sammanfaller samtidigt. Var i morse upp till kubbe och rev taket på timmerstugan för att göra den redo inför frakten i morgonbitti.. sedan åkte jag direkt in på ett möte med kommunen ang en upphandling för ett bokningssystem. Har dessutom huvudet proppat med låtar som vi skall köra på Holmen Blues nu på lördag med Roger Pontare. runt 19-20 låtar skall vi dra av totalt.. dock inte alla med Roger... Blev tvungen att panikskissa fram några nya pink hink affischer.. vi är helt slut på affischer och det vore roligt med en ny design..

Lägger upp 3 skisser.. kan dock inte bestämma mig för vilken som är bäst. Nä nu måste jag dra igenom låtarna innan repet kl 18.30 hos patrik.. Efter det sängen då vi måste kliva upp kl 6.00 i morgon.. hur det nu skall gå!?






4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå min vän, Larsson här!.
Jag tycker att affisch nummer ett högst upp är den klart coolaste. Sköt om dig och de dina.

Anonym sa...

Jag håller med Larsson, numero uno it is! Ser så där lagom schizat Trainspotting-glammigt ut. Lite som jag gissar att en del av era loger kan se ut efter några timmar. :P

Är det Netloan kommunen tänker tjacka?

Anonym sa...

Hej min vän! Håller med om att nummer ett är bäst och klart coolast! Ha det gott! Kent

P-O Sedin sa...

Shit jag verkar vara helt ute och cyklar.. jag tänkte att nr 2 var den som var bäst.. av den anledningen att man lyfter fram hinken och det rosa mycket mera när bakgrunden är vit.. Men majorieten vinner :-)

Anette.. vi hade möte om kravspec för upphandling.. så vi får se vilka som vill vara med att ge offert.. BRP hette ngt program.. nuvarande system heter Booking.. suger metervis och taskig support och kompabilitet med andra system inom kommunen. Ang logen.. Vi är sååå skötsamma killar.