söndag 17 januari 2010

Rätt tid..

När det är rätt tid så kommer jag att skriva.. Just nu så vill jag inte skriva.. Vet inte varför men jag har inget jag vill förmedla offentligt just nu.
Bandet har åkt till Åre utan mig ikväll. Melker fyller år på Onsdag och förra året när han fyllde år för första gången så var jag i Åre och jobbade. I år så ville jag vara där och se honom äta tårta och uppleva hans glädje när han får öppna sina födelsedagspaket.
Grabbarna i bandet kommer att vara i Åre i två veckor och om min vikarie kan så skall han täcka upp för mig första veckan, det är åtminstone tanken. Men, vi får se.. eventuellt så måste jag åka dit till helgen. Viktigast är iaf att jag får fira min sons födelsedag för första gången och med honom.

På återseende
/P-O

ps. pink hink har gjort en ny hemsida.. kolla in den: www.pinkhink.se

Inga kommentarer: