söndag 26 juli 2009

Sista gigget innan semestern.

Sitter backstage nu efter att ha hyvlat första passet av två på Järnvägshotellet i Ljusdal. Vi spelar utomhus och det är svalt och skönt.. nästan lite kallt. Bra med folk här ikväll.. skulle uppskatta det till ca 500 personer med en snittålder på 30+.
Det känns faktiskt riktigt kul att få spela med trummor och fullt ställ efter en vecka på Rosella med trubadursättning.

Längtar nu efter familjen och tre veckors betald semester (första på 5-6 år) men, jag är faktiskt inte så less som jag trodde att jag skulle vara efter 10 dagars konstant spelande. Vi gjorde 29 stycken 45 minuterspass på båten dvs 5 pass om dagen.. Men vi hade grymt bra speltider där vi slutade som jag skrev i mitt förra inlägg, klockan 19.00. Så dagarna blev mera som vanliga knegardagar oc en normal dygnsrytm till skillnad mot t ex Cinderlla där man som tidigast kommer i säng halv fyra på morgonen.

Nä om man skulle ta och göra sig redo för sista passet då.. sedan packa ihop.. sova några timmer och sedan åka hem. Can´t wait!

ps. Jag tar även semester från bloggandet skulle jag tro.. ds.

Inga kommentarer: