torsdag 9 april 2009

Oro och saknad

Nu har vi snart avverkat halva vår Åre vistelse med Hinken och det är som vanligt bra drag på folket. Bland annat så har Måns Möller och Prins Carl Philip avnjutit vår after ski.

Linda hade planerat att komma hit på fredag och stanna över helgen med Melker.. Men nu är Melker sjuk igen.. Han har spytt på nätterna och skitit på dagarna.. men det verkar inte vara magsjuka heller. Linda åkte till sjukvårdscentralen idag och de hade ingen bra förklaring på vad det kunde vara.. kanske en bakterie från hans penicilinkur som han tog för sin lunginflamation. Men det tycker jag verkar långsökt då det är över en vecka sedan han avslutade kuren.
Det känns så trist att han är sjuk igen och vi som hade planerat att få ha lite kvalitetstid med varandra. Sedan att jag sitter här och är orolig och Linda är hemma och sliter är bara så jobbigt.. Det blir svårt att koncentrera sig på sitt jobb när mina tankarna hela tiden är hos min familj. Tänk om han blir sjukare... Åker in på sjukhuset igen.. Då skall man stå på scenen och vara klämkäck, glad och trevlig. Det finns inget värre än att stå på sidan om och bara vänta.
Det händer alltid något när jag är borta.. Murphys lag? Men vi får se.. om han inte spyr i natt och inte verkar slö så åker de hit ändå. Jag saknar dem så mycket.

Vi är lediga nästa helg och det är väl ett litet ljus i det här... då skall vi bara vara med varandra och mysa.

1 kommentar:

anonym sa...

Hello my love! Du får mig att fälla en tår här hemma. Vi saknar dig jätte mycket och visst blir det extra jobbigt när vår lilla goding inte är riktigt pigg. Men nu får vi verkligen hoppas att natten blir bra så att vi kan komma till dig i morgon. Melker har ju lärt sig att låta som PinkHink bussen och dessutom vet han hur han ska göra när Papa spelar rock´n roll. Detta vill han absolut komma och visa för dig. Nu ska vi sussa och förhoppningsvis får vi mysa med varandra i morgon. LÄNGTAR!!!! massa pussar från din familj.